Svar på frågestunden - Del 1

Jag vet inte om jag har lagt ut det här innan men här kommer det(igen?)! ;)
Det är bara några svar, jag jobbar på del 2 & 3.

Hur hinner du blogga så ofta?

Ofta och ofta, det första jag gör när jag kommer hem från skolan är att sätta mig och blogga . När jag har gjort några inlägg gör jag mina studier sen har jag inget annat att göra än att blogga!


Varför startade du bloggen?

Jag startade bloggen för att jag länge har velat starta en blogg, sedan upptäckte jag Twilight Sagan och blev besatt så då kunde jag lika gärna starta en Twilight blogg.


När läste du den första Twilight boken? Och har du läst alla? Vilken är bäst?

Jag har läst alla böcker och min favorit är Eclipse/Ljudet av ditt hjärta.


Vad var den första tanken du tänkte när du såg Edward i Twilight när han gick igenom kafeterian?

Hm… det första jag tänkte var oj vad bra han ser ut, haha!

Vad heter din favorit film, om du inte får välja Twilight?

Det är nog Death Note. ;)

Vad heter din favorit TV-serie?

Våra bästa år.

Team Edward eller Team Jacob?

Team Edward såklart! :D

Varför slutade Sanna att blogga?

Ja du, som hon skrev i sitt sista inlägg var det för att hon inte gillade Twilight så mycket och för att hon inte hade tid att driva bloggen.

Vem var det som startade bloggen?

Det var jag(Nilli) som startade bloggen.

Har du någonsin känt att du inte vill blogga mer?

Ja, det är mycket tidskrävande men jag har nog aldrig velat sluta helt och hållet. Det är för kul att blogga!

Kommer du från Sverige, om inte vart kommer du ifrån?

Jag kommer faktiskt från Iran.

Varför skrev aldrig Stephenie Meyer klart Midnight Sun?

Som hon har skrivit på sin hemsida var det några ungdomar som la ut det hon hade skrivit på internet och det chockerade henne väldigt mycket.

Var bor du?

Jag bor i Malmö.

Vad skulle du vilja bli när du blir stor?

Kanske jobba på någon tidning eller skådespeleri!

Vad är din favorit färg?

Jag älskar älskar röd.

Nikki Reed eller Kristen Stewart?

Kristen Stewart.

Såg du filmen först eller läste du boken? VÄRLDENS BÄSTA BLOGG, TACK! <3

Jag såg filmen först och tack så mycket! :D

Är det inte tufft att blogga själv?

Ja, verkligen! Men det finns inget roligare. ;)

Tror du Robert och Kristen dejtar?

Ingen aning, men jag hoppas.

Är det du som har fixat designen? Den är jättefin!

Tack, det är jag som har gjorde den. :)


Hoppas ni tycker att ni fick bra svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0