NYA FANTASTISKA BILDER FRÅN NEW MOON!

OMG! Jag kan inte andas, hur kan några bilder(inte vilka bilder som helst) göra så här med en person?!
TwilightSweden är källan till dessa fantastiska bilder från New Moon!
November var har du gömt dig?! <3
Det är ganska många bilder så jag kommer inte lägga ut alla här, klicka här för alla bilder!


Snygga Taylor Lautner som Jacob Black i skogen!


Jag älskar verkligen denna bilden på Taylor (Jacob)den är så fräck!


Söta Kristen(Bella)


Stiliga Robert(Edward)


Detta är en av mina favorit bilder, den är så fin!


Man måste ju ha en bild på den underbara människan Chris!


Jag vet inte vad jag ska skriva, den är bara för fantastisk!


Vilken scen i boken tror ni denna bilden kommer ifrån? :)


Jag saknar Kristens långa fina bruna hår!


Bisst är den cool!
Så här skiver photos.latime dom bilden:
Kristen Stewart readies herself for a scene during a dream sequence, leaning over her camera double Mikayla Henderson. "New Moon," April 23, 2009

Ännu än gång, klicka här för alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0