Life is nothing !

Under veckans gång har det stått massor med twilight * postisar * i syndsvenskan .
Många säger att twilight är den bästa filmen eller boken dom läst !
( Och som så klart är hundra prosent sant )
men vissa håller inte med .

detta inlägget skriver jag för att denna personen skriver sånt som får
mig att bli riktigt arg och därför vill visa er alla twilight-fans .

- jag tycker twilight är en urdålig film !
vampyrerna glittrar i solljus och äter djur ist för människor .
i filmen ( ***** ) brinner vampyrer och äter människor .

- och jag tycker att Kristen Stewart är en dålig skådespelare .

Källa : Sydsvenskan .

Så detta tycker då en anonym tjej !
vad tycker ni ?

ett videoklipp av Kristen .
kommer här .
hon är riktigt snygg !



källa :
Nylon TV .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0