TÄVLING! VINN NEW MOON DVD.

Nu har dianneocampo.blogg.se väldigt intressant tävling för oss twilight freaks!
Denna tjejen som bloggar på dianneocampo.blogg.se har just nu en tävling där en lycklig vinnare vinner New Moon dvd:n!
Är inte det super?! :D
Så här skriver hon:
För första gången på hundra år så tänker jag ha en tävling här på bloggen! Vinnaren i denna tävling vinner nämligen New Moon DVD:n! Jag har lyckats köpa den här i Filippinerna och ska nu lotta ut en lycklig vinnare som får denna underbara film :)

Så vad krävs för att ni ska vinna denna DVD? Jo, för er som har bloggar kan ju skriva ett inlägg och länka till min blogg och tipsa om denna tävling så att vi får in fler tävlare. För er som inte har bloggar behöver ju självklart inte skapa ett konto bara för att kunna länka haha!

Jag vill att ni skriver en kommentar i detta inlägg om varför just duborde vinna filmen och skriv vad det är ni gillar mest med New Moon. Beskriv gärna mycket & noggrant i era kommentarer, jag garanterar er att det ger ett litet plus i kanten! Glöm inte att skriva era mail så att jag kan kontakta vinnaren, och skriv gärna in eran blogg-adress ifall ni har en blogg!

Jag utser en vinnare den 16/1-10 för då är jag tillbaka i Sverige! Jag kommer inte att godkänna alla kommentarer som har med tävlingen att göra förän en vinnare är utsedd...annars kanske ni snor varandras idéer när ni läser varandras kommentarer.
Lycka till :)
___________________________________________
Så vad väntar ni på?
Klicka in på hennes blogg (här) och delta i tävlingen.

Kommentarer
Postat av: nathalieh

gott nytt år!

hade du en bra nyårsafton :D?

2010-01-01 @ 11:19:54
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0