SVAR PÅ KOMMENTAR!

Läsare: Vad är meningen med detta? någon sorts audition till rollen som Paul, berätta i nästa inlägg tack!

Svar: Hej, Jonte!
Jag önskar verkligen jag kunde ge dig ett bra svar på din fråga men jag har faktiskt ingen aning eftersom jag inte förstår din fråga helt, om du vill kanske du kan förklara lite mer! :D

Läsare:
alltså klippet "alex meraz bli arg". Klippet är ganska random. Varför har han spelat in det där klippet?
ska han använda det till någonting eller vad det bara för kul skull, jag undrar om du vet varför:)

jag antar att det har någonting och göra med hans karaktär Paul

Svar: Personligen tror att det var för skojj skull ;)
Det kan ha något att göra med hans karaktär Paul, det är inte omöjligt.


Mvh Nilli <3


Kommentarer
Postat av: jonte

haha shit

tack för svaret

2009-08-28 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0