Slut bloggat för mig..

Hejhej !
Det är jag som är Sanna.
Som ni vet har jag inte varit så aktiv på bloggen.
Jag var i början av starten men sedan upptäckte jag att jag inte var så beroende av twilight.
Jag gillar böckerna och filmerna det gör jag verkligen men jag har ingen lust att blogga om det.
Det känns tråkigt att blogga om något som inte är så intressant i sitt liv.
För mig är det bara en bok , film som allt annat .
Och Nilli har gjort mycket arbete och gjort allting i bloggen och varför ska mitt namn stå med för något hon gjort.
Därför slutar jag på bloggen.
Men kanske jag gör ett inlägg då och då om något jag tycker är intressant so hänt i twilgiht världen.

Men jag tackar för mig !
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.

M.V.H Sanna :)
Nilli lägger till: Kommer sakna dig mycket, men vi kommer fortsätta ha kul i skolan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0