När jag hör din röst .

Måste bara bara säga detta . Jo ville läsa när jag hör din röst alltså new moon efter filmen kommit ut .
För att sedan gemföra skillnader och se vilken som var bäst denna gången alltså boken eller filmen. Har inte kommit så långt eftersom jag gjort lite saker men just nu har jag läst det när Bella fyller år och på kvällen när hon sparat en finare pyamas på toaletten för * sådana tillfällen * så sött . Och när hon lägger sig i sängen och säger till honom att han ska kyssa henne ( efter hon öppnat de andra paketen ) och han är tyst och efter ett tag så kysser han henne . '' först började det som vanligt och mitt hjärta överreagerar '' och sedan tar han tag i henne och kyssanr henne hårdare och helt plötsligt slutar han . Så fint . Ville bara skrika rakt ut .


that moment was so cute (:

 

//Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0