Svar på frågestunden - Del 2

Favorit citar? Tack för en mycket bra blogg!

Oh, det finns så många bra citat men jag tar Be safe – Edward. Tack för att du gillar den!

 

Seth eller Leah?

Svårt svårt, men jag tar Leah. Seth är min favorit kille i ”the wolfpack” men Leah är bara för grym. Många ser henne som en taskig person men egentligen är hon snäll och bryr sig om sina nära och kära. ;)

När jag höll på och läsa Breaking Dawn ( OBS! Vet inte om någon tar detta som spoilers men VARNING i alla fall) hoppades jag på att Leah och Jacob skulle bli ett par.

 

Hur många bilder på The Twilight Cast har du i ditt rum?

22 om man räknar med se små också.

 

Hur många gånger har du sett Twilight?

Gosh, jag vet inte minst 40 gånger! :o

 

Vem såg du New Moon första gången med?

Jag såg den med mina två bästa vänner. <3

 

Tror du på vampyrer?
Haha nej, men jag brukar skoja om det, alltså att jag tror på vampyrer. ;)

 

Tror du på rykterna om att Kristen och Robert är tillsammans?

Nja, jag vet inte. Ibland känns det på på intervjuer och bilder men jag vet faktiskt inte. Jag vill jättegärna att de ska vara tillsammans men det är inte min sak att bestämma. Men om de nu är det så är det ju nice. ;)

 

Vilken scen i Twilight och New Moon är din favoritscen? Älskar bloggen.

Twilight: Bal scenen i slutet! Jag bara älskar bakgrundsmusiken och allting! <3

New Moon; I sluten när de är i Italien. :D <3

Tycker du Breaking Dawn ska bli två filmer?

Som Ashley Greene sa, två filmer = mer detaljer. ;)

 

Vad tycker du om Eclipse Trailern?

Den var helt ok, men den kunde ha varit bättre.

 

Jag har läst att du är Team Edward. Hatar du Jake?

Klart jag inte gör, älskar honom med. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0