TÄVLING HOS NICOLE

Nu har Nicole som bloggar på Julia tidningen en twilight tävling! :D
Det finns massor av fina priser att tävla om.
Detta kan du vinna.
Kalenderposter eller vad man ska kalla det:



Parfym/Body splash, armband och mobilsmycke:
Så här skriver Nicole:

Nu är det dags för min bloggs första tävling och jag hoppas på många tävlande!

Det man vinner är alltså Twilightsaker, en poster, ett armband, en parfym/body splash och ett mobilsmycke (Cullens släktvapen)

Detta är alltså en utlottning och jag LOTTAR UT grejerna, det blir alltså 3 vinnare, i kommentaren ska du vad du helst vill vinna!

OBS! Jag kommer inte visa era kommentarer (anmälan till tävlingen) förrän tävlingen är avslutad

I kommentaren måste du fylla i din epost (ingen ser den förutom jag) Kommentarerna kommer inte godkännas !

När du är med så får den ”en lott” men om du vill ha 2 extra lotter så ska du gör följande:
Skriva i din blogg (om du har) om tävlingen och berätta lite och sedan länka till MIN BLOGG
Svara på frågorna: 1. Vad heter Bellas mamma i filmen? 2. Vad heter alla i Edwards familj?


Klicka här för att komma till bloggen och tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0