SABRINA FRANK SOM VERA?!

OBS! Detta är bara ett rykte!



Ni kanske kommer ihåg att i Tysklan för ett tag sedan kunde man vinna en roll i Eclispe men man hade inte fått reda på vilken roll men nu skriver Lainey Gossip så här:

You will see attached a photo of a Twilight fan arriving in Vancouver from Germany. Her name is Sabrina Frank. Sabrina won a contest and the prize was that they created a character for her to play in the movie. Am told exclusively that her character’s name is Vera and Vera is somehow involved with Jack Huston’s “Royce King” and Nikki Reed’s “Rosalie”.



För er som inte vet vem Vera är(från TTS, taget ur Ljudet Av Ditt Hjärta) :

”Det fanns vissa saker jag önskade mig som var lite mer meningsfulla, särskilt en. Min allra bästa vän var en flicka som hette Vera. Hon gifte sig tidigt, när hon var bara sjutton år, med en man mina föräldrar aldrig skulle ha godkänt – en snickare. Ett år senare fick hon en son, en förtjusande liten pojke med skrattgropar och lockigt svart hår. För första gången  i mitt liv blev jag avundsjuk.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0